ASOCIATIA PSIHOLOGILOR GORJENI
Cod fiscal – 14433195, Nr. 705 / 17.07.2012
Vizat consilier juridic
MARINICA TANIA-CORINA __________________
ANUNT PUBLICITAR ACHIZITIE PUBLICA
„Achizitie teste psihologice/soft”
- Informatii generale
Beneficiar: |
ASOCIATIA PSIHOLOGILOR GORJENI |
Titlul Proiectului: |
Paşi spre viitor |
ID proiect POSDRU: |
POSDRU/102/5.1/G/76960 |
Linia de finantare: |
Axa prioritară – 5 / Domeniul major de intervenţie – 5.1 |
Denumirea contractului de achizitie: |
ACHIZITIE TESTE PSIHOLOGICE/SOFT |
Obiectul contractului de achizitie: |
Furnizare teste psihologice/soft – necesare pentru testare aptitudinala |
Cod CPV: |
33156000-8: - Componenta 1 – Evaluare psihologică individual - Componenta 2 – Baterie de teste selecție personal |
Sursa de finantare |
Fondul Social European, Bugetul National si Contributie Beneficiar |
- Scurta descriere a obiectului contractului de achizitie
Obiectul contractului il constituie achizitionarea de baterii de teste psihologice pentru biroul de implementare al proiectului necesare testării aptitudinale a șomerilor care fac parte din grupul ținta al proiectului, teste ce vor fii utilizate de echipa de implementare a proiectului pentru desfasurarea activitatilor acestora.
- Criteriul aplicat pentru stabilirea ofertei castigatoare
Pretul cel mai scazut |
DA |
Oferta cea mai avantajoasa din punct de vedere economic |
□ |
- Informatii cu privire la achizitia curenta – modalitati obtinere documentatie
De la sediul beneficiarului – achizitorului (prin solicitare scrisa in acest sens) |
DA
|
Disponibila pe internet |
DA
|
- Date Contact Beneficiar – Achizitor
Pentru orice informatii suplimentare legate de contractul de achizitie curent, Beneficiarul – Achizitorul poate fii contactat la urmatoarea adresa - ASOCIATIA PSIHOLOGILOR GORJENI - STR. TUDOR VLADIMIRESCU, NR. 36, TG-JIU, CP 210190, JUDETUL GORJ, E-mail: office@w-design.ro, mariusblendea@gmail.com, 0253213041 sau 0727684535, www.apsg.eu / www.pasispreviitor.apsg.eu / www.psihologie.w-design.ro
- Alte informatii
Data inceput pentru ridicare documentatie de catre potentialii ofertant |
Incepand cu 18.07.2012 |
Data limita de depunere a ofertelor |
25.07.2012 – ora 09.00 |
Deschiderea ofertelor |
25.07.2012 – ora 10.00 |
Data: 17.07.2012
Intocmit, Aprobat,
Conducator Beneficiar - Achizitor
IVANOV MARINA BLAJ COSTICA - Presedinte